My Follower xD

25.3.10

Friendship?

曾经听说过友情是会有Expired Date的一天
但是我不是很相信...
直到今天我才发觉再好的朋友都会有过期的一天...
这是真的...

我要写这篇文章很久了
但是不想让他们看了心酸..
始终都没写..写在自己的心中
但,我真的忍到不能忍了..
心里好酸!!

我在想...
是不是他们很介意我xx??
是不是很在乎??
也许他们很介意我..
才会慢慢的少跟我说话..开始冷落我
但,我不曾怪他们..因为我们是好朋友
自从12月多...
我说了,他们开始对我冷淡
不再像以前那么好了...
我尝试找了许许多多的话题来跟他们聊
结果是什么呐??
啊..哦..嗯..不懂..不知道..应该呱..
他们这样回答我,我还需要说多吗??
如果是这样,我宁愿不跟他们说!!

有时候...
他们说我说话很伤人心..
他们说我,我听..我diam..
但,他们有没有想过他们说的每一句话都在伤着我吗??
我天天戴着面具上学去..我真的很难受..

刚刚不懂什么事..
我什么都不想多说..
因为说了没人会听..每次都是我在说..
没人回答我,我就像个疯子这样..
自讲自答...所以我宁可不出声
保持沉默..
我什么都不说..
我不想在大庭广众哭
嘉嘉问我好多东西,我说我信息回她
我不敢开口说任何一句话,我知道我自己的眼泪很浅..
我知道如果我说话,我的眼泪会往下留
保持沉默的状态直到回家...

我真的很用心去跟你们每个交朋友
但是,你们是不是用真心来跟我交友??
你们在我心中是几重要你们知道吗??
我很在乎你们,你们懂么??
你们伤了我,你们知道吗??
为什么我每次上课都走去自己一个人坐
知道吗??
你们根本都不想跟我说话我坐着有用么??
我宁可自己坐..睡觉什么..!
我感觉到你们每个都在逃避我,冷落我..
我是有感觉的...
你们不用逃避我了..你们不喜欢我..
我离你们远就好了..不让你们难做..

友情??
感觉到麻木了..累了
我已经维持我们的友情到很辛苦了..
有些人说,天天对着对方会少话题的..
可能吧??
对我罢了..其他人不会..







曾经你给过我的承诺都不存在了...只是我傻傻的在守候..
我是不是很笨呢??
[情绪化-ing...只想发泄]

3 条评论:

匿名 说...

没人介意你...
我几时开始冷落你??
我几时介意过你??
我没有这样想过
是你多心。

你说话有时真的很hurt人,有时真的不会收口
/.\ 我们说你为你好
不是好朋友会劝你吗?不会咯..
不熟的话我睬你都傻
不是我不听你说话
只是有时搭不到线
我有跟你讲过有时我不想讲话的吧?
今天的事我很抱歉
可是我也不是故意的
我真的没说过那句话
你们听错了...我真的没有说过
(我也没有闻到-.-)
然后你就讲那些话我听了很bek cek下-.-
然后就脸臭了...过了一下子我就没事了..
怎知道气氛好僵硬o.0 不知道说啥
我也是真心的在交朋友
你是我最好的朋友耶-.-''
你认为我只是在假惺惺地敷衍你?!
你自己走去别边坐我以为你很热,
要去风扇下面吹风 o.o
你认为我没话跟你说??
酱我跟你say sorry~
因为我真的不会找话题聊的-.-
不像你,什么都可以讲,什么都可以笑
你第一天认识我?我的人就是酱闷的咯
谁在逃避你?!谁在冷落你?!
我?!忠俊?!
是你错觉!!我们从来没打算逃避你!冷落你!
我们换去前面位置过后你就时常跑去后面聊天.
我也想过去聊,可是搭不到线...
如果我真的打算冷落你,逃避你...的话
我想我们现在已经不是朋友了...
如果我不打算和你当真真的朋友...
从去年开始我们就不会是朋友了
你也知道什么事哈-.-
维持这段友情会辛苦??
我从来不觉得经营这段友情会辛苦!
友情就是要努力去经营
虽然我不是你最好的朋友
但是你绝对是我最好的朋友!

匿名 说...

t0: You =)

Honestly ~!! I'm strongly agree what LWK said t0 you ~!!
Sometimes you really too over ady ~!!
I knw LWK won't let you feel lonely & mind you ~!!


When you hurt some0ne it's hard t0 forget ~!! That the stab will forever in heart the ppl that you hurt ~!!


When they advise you then you just listen t0 them ~!! And think back what you do for them before ~!!


Although you said sorry t0 them, maybe they will say not the 1 sorry can forget bout it ~!! Right ~??


So, when you gonna say somethings t0 your friends or who.. Must think before you only can say ~!! If you feel can't say that you hurt some0ne then you better don't say it 0ut ~!!


Honestly tell you.. You knw LWK is your honoured ~!! I knw him I also felt that ~!! It's because he not a '' ji jiao '' ppl ~!!


It's worth for you being he friends ~!! Honestly ~!! He not same like other ppl will '' ji jiao '' with you this '' ji jiao '' with you that ~!!


And why you won't share with LWK bout your '' xin shi '' ~?? Each other can give some opinion and suggestion a ~!! Actually friends is want share something when you are in trouble ~!! Then only can build up each other relation ship ~!!


And 1 i knw LWK is less topic and he dunno communicate with friends ~!! He is my friend too ~!! So, I knw he style is like that ~!! Then you also can find topic t0 chat with him a ~!!


Every 0ne also with their TRUE HEART t0 knw more friends ~!! But not every 1 lar ~!! You & him ady knw each other since last year ~!! So, already knw each other 1 ~!! But then I knw you & him not so '' liao jie '' each other ~!! Am I right ~??


Friend is what for ~??
Friends are t0 lend a shoulder t0 you when you are upset ~!!
T0 give help when you are in trouble ~!!
T0 go out with you to advice you when you are wrong ~!!


At last..
Friends are hard to find, that's true ~!!
And friendship is hard t0 keep ~!!
Sooooo.. always try your best remain a good friends and do not destroy it ~!!
Remember don be so lonely ~!!
Go and get yourself some friends but remember ~!!


Don't easy let go your friendship ~!!
Friends is hard t0 find ~!!
So, don simply let go your friendship ~!!
I knw 1 day your friendship will deep like a sea ~!!

That's all ~!!
Cheer up, my friends ~!!
Don't simply let go ~!!

From : Me =]

rainylynne 说...

To:2nd floor
shut your mouth la..
this is regardless of your business..


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com